zondag 4 oktober 2015

Orakel, boodschap van een spin.

Orakel boodschap. Een Spin die ik onderweg tegenkwam, fluisterde mij. En nu jou een boodschap in!
Orakel, de spin een boodschap van hergeboorte, dat je een oneindig wezen bent, dat je net als de spin, de patronen zult weven van jou leven. En dat je in je leven in het midden moet blijven. Verlies vooral de uitgestrektheid van het eeuwige plan niet uit het oog. Ik zie een spin op een drum. Als in het midden in het levenswiel, haar web. Je hebt een droom gevangen!, Al zit ze net zo vast als haar prooi, haar genietingen. Waarvan sommige zo te keer gaan, dat de spin die extra moet vastbinden. Een spin kan goed schijnbaar onoverbrugbare problemen aan, als je naar haar web kijkt. Enorme afstanden worden overbrugt van tak naar tak slingerend. Ik zie een veer, maar ook de hartenklop van de drum, het universum, een steen, ballast ook aan je levenswiel, botten, koraal. Stop met het elke dag vlees of vis te eten. Veren of een gewei horen daar er ook nog bij. Het is vandaag dierendag kwam bij me op. Is dat zo eigenlijk niet bedoelt voor elke dag ‪#‎wiccabewustzijn‬ ‪#‎orakel‬ ‪#‎pieterfranciscus‬ ‪#‎helendwandelen‬.

Geen opmerkingen: