zondag 9 augustus 2015

Want er is leven na de dood!

Want er is leven na de dood!
Waarom leest u dit nu net vandaag, dit stukje? Omdat er wat waars in zit, niet een beetje waar!  Kijk als wat wij toeval noemen, nu heel gewoon is. Maar, dat men het ongewoon maakt?! Ik dacht aan een kennis van mij. En dan zie ik hem ineens, wat is daar vreemd aan? Aan een familielid of vriend te denken! ik dacht aan je. En hup daar is die! Nee, want ik had hem als voorbeeld een hele tijd niet meer gezien. Daarom kwam hij in mijn gedachten. En dan blijkt dat hij net terug van weggeweest was.  Wat leuk ik had vanmorgen nog aan jou gedacht. En als op bestelling, daar is die. Waarom is dat vreemd. Is er soms een cursus of workshop voor nodig om dit te ontwikkelen a 350 euro? Vast wel en nog duurder ook. Dat ik dit schrijft vind u binnenkort ook doodgewoon, omdat u en ik dat allebei al hebben contact met elkaar, die verbinding tussen ons.  En de kosmos. Hoef je niets voor te doen. Het is er gewoon, door alleen al het te aanvaarden dat het zo is. Stel u er gewoon voor open. Zeg dit eens hardop.                                                                            Ik aanvaard dat er verbinding is tussen mij en alles wat er leeft op deze wereld en de kosmos                                                                En herhaal het een paar keer. HET = Er GRATIS BIJ GELEVERD BIJ U GEBOORTE

Een gedeeld bericht van wiccabewustzijn op facebook.

Geen opmerkingen: